EKSPERT AVALDAS, mida süüa enne trenni tegemist
Foto: shutterstock

Iga inimene on individuaalne ja seega puudub näiteks konkreetne kellaaeg, millal peaks enne trenni tegemist sööma. Eksperdid soovitavad testida, kuidas sinu ainevahetus töötab ja millal on sobiv hetk söömiseks. Ideaalne oleks aga, kui sööksid umbes 0,5-3 tundi enne trenni tegemist, kirjutab ajakiri Woman`s Health. 

Enne trenni tegemist on soovitatav süüa süsivesikuid, sest siis saab keha sportimiseks kiirelt energiat. See, kui palju peaksid süsivesikuid sööma sõltub sellest, kui palju sa kaalud, kas oled mees või naine ning millised vormis sa oled, kuid ideaalne hulk on 25 grammi ja 50 grammi vahel.

Aga mida siis süüa enne trenni?

Piimatooted ja kiudainerikkad toidud pole trennieelseks söögiks sobilikud. Samuti tasuks vältida toite, milles on kunstlikke magusaineid, sest need võivad tekitada kehva enesetunnet. 

Selle asemel sobib söömiseks näiteks veega valmistatud kaerapudru. Teine sobilik toit on bataat, mida võid küpsetada ahjus ning sinna kõrvale süüa köögivilju või värsket salatit. Enne trenni sobib süüa ka banaani ja maapähklivõid.